De Online Marketing Tornado

 

Leer hoe je bezoekers aanzet tot converterende bezoekers

Leer wat marketing funnels zijn en hoe je het moet toepassen

Lees hoe je copywriting het best kunt toepassen

Ontdek het geheim van succesvolle e-mailmarketing

Ontdek hoe je online moet verleiden

Leer hoe je je website in Google laat domineren

Leer hoe je online je omzet kan vergroten

Lees ook het vorige boek van Tonny: ‘Doelgerichte SEO

 

* Betaal alleen de verzendkosten.

Wat ondernemers

zeggen over de online marketing tornado

Hét boek dat elke ondernemer een keer gelezen moet hebben. Het gaat gedetailleerd in op alle aspecten van online marketing. Met behulp van een hoop illustraties worden de vele praktische voorbeelden visueel ondersteunt, waardoor je deze tips direct kunt gaan toepassen. Ook wanneer je geen ondernemer bent en meer wilt leren over online marketing, is dit een boek dat je wilt/moet lezen.

Heel waardevol boek, het heeft mij tot een hoop nieuwe inzichten gebracht. Het boek is opgedeeld in hoofdstukken welke elk een thema behandelen, hierdoor is het makkelijk om per hoofdstuk een to do list te gaan samenstellen voor je eigen bedrijf. Het fijne aan dit boek is dat je precies weet wat je zelf kan doen om je bedrijf te verbeteren. Veel boeken zijn moeilijk in de praktijk toe te passen maar dit boek motiveert ook om direct aan de slag te gaan en te gaan doen. Uiteindelijk bereik je alleen door ook echt te doen resultaat, daarom is dit boek zo top!

Als contentmarketeer was ik na alle berichten over dit boek toch wel erg nieuwsgierig geworden. Wat zou ik hiervan kunnen leren? Besteld dus en meteen in begonnen zodra hij op de deurmat lag! Ik kan alleen maar zeggen dat ik superenthousiast ben over dit boek. Het zit goed in elkaar, er wordt heel veel goede informatie gegeven en alles wordt onderbouwd met duidelijke voorbeelden. Wellicht is het wat veel informatie als het niet jouw vakgebied is, maar ik denk dat bijna iedereen hier wel goede input uit kan halen.

Thema’s

De Online Marketing Tornado

Thema 1 - SEO (zoekmachineoptimalisatie)

Hoe pas je SEO goed toe zodat je website zo hoog mogelijk scoort in Google?

Thema 2 - Conversie

Hoe ga je van bezoekers naar leads? Leads zijn het resultaat van wat een bezoeker op je website doet. Dit kan een telefoongesprek zijn, een mailtje, een offerte-aanvraag of aankoop.

Thema 3 - Sales

Hoe verhoog je de winst en de orderwaarde?

Thema 4 - Affiliate marketing

De populairiteit van affiliate marketing neemt alleen maar toe. Hoe zet je affiliate marketing goed in zodat je omzet nog meer stijgt?

Thema 5 - Memberships

Ga van eenmalige inkomsten door aanschaf naar terugkerende inkomsten door een lidmaatschap aan je product of dienst te verbinden.

Thema 6 - Community building

Hoe ga je van bezoekers naar fans? Door het bouwen van een online community.

Wie zijn

Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren?

Tonny Loorbach is geboren in 1987 en is een Nederlande ondernemer. Samen met Martijn van Tongeren zwaait hij de scepter over de Internet Marketing Unie. Naast de IMU heeft Tonny ook nog een aantal andere bedrijven:  Plug&Pay, Huddle B.V. en Phoenix B.V.

In 2010 startte Tonny Loorbach als zelfstandig ondernemer met zijn eigen website. Dat deed hij vanuit huis, zonder geld aan een Ikea tafel. Hij kwam al snel achter de waarde van SEO en besloot dit tot de basis van zijn online strategie te maken. Inmiddels zijn zijn bedrijven miljoenen waard, zijn ze toonaangevend en niet meer weg te denken in marketingland.

Tonny Loorbach heeft door de jaren heen al duizenden ondernemers geholpen, geadviseerd en bijgestaan. Vele daarvan hebben duizenden bezoekers nu per maand op de website. Tonny Loorbach heeft zijn ervaring opgeschreven in het boek ‘Doelgerichte SEO’ én het onlangs verschenen boek ‘De online marketingtornado‘.

 

Martijn van Tongeren bouwde in 2009 zijn eerste voor de lokale stomerij om de hoek. Vanaf dat moment had de magie van internet hem in zijn greep en dompelde hij zich onder in de wereld van de online marketing. Hij werd ondernemer en klant bij de IMU vanaf 2012. Vanaf 2014 is hij in dienst bij de IMU.

In 2016 begon Martijn meer marketingactiviteiten op te pakken. Dat ging hem zo goed af dat er naast nieuwe klanten ook nieuwe businessopportunitys op het pad van Martijn en Tonny kwamen. In 2017 is Martijn compagnon geworden bij de IMU en valt net zoals Tonny niet meer weg te denken in marketingland.

Sinds die tijd is de IMU meer dan verdubbeld is is de IMU uitgebouwd naar 6 bedrijven. Samen met Tonny Loorbach schreef Martijn van Tongeren in 2020 het onlangs verschenen boek ‘De online marketingtornado’.  

 

Andere bedrijven

van Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren

Met behulp van Phoenix maak je een winstgevende website in een handomdraai. Een website van Phoenix staat direct online en maak je razendsnel effectieve en converterende landingspagina’s. Waar wacht je op? Probeer Phoenix gratis uit!

Met deze Plug&Pay software staat binnen enkele minuten je betaalpagina online en kunnen je klanten direct afrekenen. Hierbij is het ook mogelijk om terugkerende betalingen in te stellen voor bijvoorbeeld abonnementen. Probeer Plug&Pay gratis uit!

Huddle is ideaal als je online trainingen of cursussen (e-learning software) aanbiedt. Er zijn verschillende vormen van lidmaatschappen die je je cursisten kan aanbieden. Probeer Huddle gratis uit!